Mogelijkheden
Klantenbeheer
(CRM)
Bouw efficiënt aan duurzame klantrelaties en verbeter je service met klantenbeheer (CRM) van GastroPOS. Een goed werkend klantenbeheersysteem.
Jouw klanten in één overzicht
Heb inzicht in al je klantinformatie, van aankoopgeschiedenis tot openstaande facturen.
Door al je informatie op één plek te hebben kan je makkelijk zien welk product het meest gekocht is door een klant, wanneer de klant voor het laatst geweest is (winkel/webshop) en hoeveel de klant per jaar besteed.
Emailmarketing
Door in GastroPOS al bij te houden waar je klanten interesse in hebben en ook welke voorkeuren ze hebben wat betreft op de hoogte houden worden kan je met onze emailmarketingkoppeling eenvouding emailmarketing bedrijven.
Vanuit GastroPOS houd je zelf bij waarover de klant op de hoogte van gehouden wil worden. Als je dan een event organiseert stuur je de kennisgeving makkelijk rond. Hetzelfde geld ook voor algemeen nieuws en natuurlijk als je een fantastische aanbieding hebt die bij al je klanten bekend moet zijn!
Importeer je huidige bestand
Je kan makkelijk je bestaande gegevens importeren als je start. Zo heb je jouw bestaande bestand met voorkeuren meteen beschikbaar en kan je verder bouwen aan jouw klantenbestand. Importeer je klantgegevens gemakkelijk via een XLS- of CSV-bestand vanuit je oude software.
Voordelen van GastroPOS Klantbeheer
Iedere dag spreek je klanten en hun aankopen gaan zowel via jouw winkel als via jouw webshop. Misschien bellen ze soms waarna je het langsbrengt. Je wilt een totaaloverzicht van al je klanten. Klantbeheer biedt de volgende voordelen:
Profesionaliteit
Omdat alles gekoppeld is heeft de klant geen dubbel werk en jij ook niet. Zijn adres aanpassen in de webshop zorgt er voor dat jouw klantenbestand meteen bijgewerkt is en als diezelfde klant in de winkel is voor zijn aankoop kan je makkelijk zijn gegevens even met de klant doornemen. De klant kan meteen aangeven welke emails verzonden mogen worden.
Klantenkaart
Je kan de klant er handmatig bijzoeken op postcode & huisnummer of achternaam, maar een klantenkaart behoord ook tot de mogelijkheden. Deze kan je na het uitgeven makkelijk scannen om de klantgegevens er bij te halen. Ook een bepaalde vaste afspraak is zo eenvoudig te linken, zodat je een popup krijgt als dit van toepassing is.
Aankoophistorie
Jouw klant besteld zowel in jouw webshop als in de winkel en misschien ook wel via de Sociale kanalen. Je wilt één overzicht van de complete aankoophistorie met wanneer wat gekocht is. Nieuwsgierig wanneer de klant voor het laatste wat gekocht heeft en/of hoeveel zij per jaar besteed? Met de aankoophistorie zijn er weer wat minder geheimen voor jou.
Winkel & webshop in één klantbeheer
De klant koopt in jouw webshop, jouw winkel en tijdens jouw evenementen. Omdat GastroPOS altijd bij jou is en GastroPOS volledig verbonden is aan jouw webshop heb je een totaaloverzicht op jouw klant. Van hoe zij klant is geworden tot hoe daarna de meeste aankopen gebeurden.
Software die voor jou werkt!
Met GastroPOS heb je de complete alles-in-een oplossing voor jou zonder gedoe. Je hoeft dus niet na te denken over een systeem, hardware, software, betalingen, koppelingen en meer.
Je kassa en webshop verbonden aan één backoffice systeem. Wij regelen de techniek, jij focust je op ondernemen.
Aansluiten bij de revolutie?
Je kassa en webshop verbonden aan één backoffice systeem. Wij regelen de techniek, jij focust je op ondernemen.